Tento snapshot přináší velice užitečné nové redstone bloky a předměty, které určitě usnadní a udělají hru ještě zábavnější. Chcete automatické plnění vozíku s truhlou, pece a mnoho jiného? Aktivovat past jen díky otevření truhly? Nebo dokonce senzor světla, jehož síla výstup závisí na slunci? To všechno a ještě mnohem více je nyní možné. Všechny tyto věci musíme ale nějak vyrobit. K tomu slouží v Netheru nový minerál – Nether Quartz Ore neboli křemen.
Berte na vědomí, že je tu spousta chyb a vše je ve fázi vývoje!
Comparator
Tato věc podobná repeateru má dva vstupy. První ze zadní části a druhý ze strany. Pokud je boční strana silnější než zadní, tak se žádný výstup nekoná. Když je to naopak a zadní je silnější, tak signál projde.
Daylight Sensor
Síla výstupu redstone signálu závisí na intenzitě světla. V poledne je nejsilnější (15 bloků) a v noci úplně zanikne. Nad ním nesmí být žádný jiný blok, jinak nevyšle signál.
Hopper
Hopper je jakási násypka, se kterou se dají vkládat předměty do všelijakých uložišť. Jednoduše stačí vhodit něco do horní části, nebo kliknout pravým tlačíkem a vložit danou věc do pěti volných políček. I přes vhození vrchem se předměty nejdříve objeví uvnitř. Pokud je jich moc, tak se zde skladují a propadávají přibližně 2 – 4 za vteřinu. Hopper funguje i ze stran. Jeho zobrazení v inventáři jsou jen písmena WIP (Work In Progress), protože není dokončen.
Trapped Chest
Tato truhla vytváří po otevření z každé strany jeden blok silný signál. Pokud se do ní dívají dva hráči, tak signál dosáhne dva bloky. Čím více lidí, tím větší má dosah. Dá se napojit na desítky různých věcí, nejčastěji se (i podle názvu) diskutuje o pastech. Od normální truhly se liší mírně odlišným nádechem červenooranžové barvy kolem zámku a dvoupixelovým proužkem vedoucím pod víko (viz. obrázek). Dá se položit přímo vedle normální truhly a k rozeznání se může použít i redstone, který se na truhlu napojuje.
Block of Redstone
Funguje jako redstone torch a dá se přesouvat pistony.
Weighted Pressure Plates
Existují dva typy – lehký (zlatý) a těžký (železný). Výroba se skládá ze dvou zlatých nebo železných ingotů vedle sebe. Jejich síla výstupu závisí na počtů předmětů/stacků, na hráče nereagují. Na lehký stačí stack (64) a signál dosáhne maxima 15 bloků. Lépe řečeno, počet předmětů se vydělí čtyřma. Takže polovina stacku (32) pustí signál do osmi bloků daleko.
U těžké se počet předmětů násobí číslem 42,666. Zjištění potřebných předmětů se vypočítá: 42,666 x počet bloků signálu = potřebné předměty. Zde jich je k maximální síle potřeba přibližně 640, což je 10 stacků.
Nether Quartz Ore
Tento křemen se nachází pouze v Netheru. K rozbití stačí i dřevěný krumpáč.
Nether Quartz
Křemen získaný vykopáním Nether Quartz Ore a používaný k výrobě comparatoru a senzoru světla.
Nether Brick
Cihla určená k výrobě Nether Bricks. Dá se získat pálením Netherracku.
- Při držení pravého nebo levého tlačítka myši při přesouvání předmětů v inventáři se tyto předměty umisťují do políček přes které přejedete. Levé tlačítko myši rozděluje rovnoměrně a zbytek zůstává “v ruce”, zatímco pravé tlačítko myši rozděluje předměty po kusech.
- Při dvojím poklepání na předmět v inventáři se všechny ostatní předměty se stejným ID shluknou do jednoho stacku. Pokud je v inventáři předmětů s tímto ID více jak jeden stack, tato změna se projeví jen na jednom políčku (stacku). Zbytek zůstane rozházený po inventáři tak, jak byl.
- Při dvojím poklepání s držením shiftu na předmět v truhle (nebo inventáři) přesune všechny předměty se stejným ID do inventáře (nebo truhly) v co nejmenším počtu stacků. (Shlukuje je do sebe, pokud jsou rozházené po bedně / inventáři)
Děkuji Tutifus za lepší překlad těch tří bodů!
Ke stažení: Client / Server nebo .exe
- Opraven obvod, díky kterému spadla hra.
- Opraveno opoždění výbuchu TNT po opuštění světa a následnému vrácení se.
- Opraveno duplikování kolejí.
- Opraven občasný pád hry, pokud nastal výbuch u velkého množství entit.
- Opraveno rozbití bloku s redstone torch, kdy torch zůstala ve vzduchu.
- Opraven pád hry u některých nových featur inventáře.
- Opraven iron golem, kdy se při výrobě změnil pouze jediný blok.
- Opraven hopper, díky kterému bylo možno dát kterýkoliv předmět prakticky do všeho.
- Opraven pád hry po odpálení TNT přes trapped chest.
- Opraveno Nether Quartz Ore, které nešlo přepálit na Nether Quartz (získáné třeba se silk touch).
- Opravena nula u nových funkcí inventáře, která se zobrazovala kdy nemá.
- Opraven hopper, na kterém se občas zasekl nějaký předmět a nepropadl.
- Opraven kaktus, který mohl růst vedlo bloků.
- Opraveno duplikování bloků a ingotů na pracovním stolku.